Deathwitch - Violence Blasphemy Sodomy

Deathwitch - Violence Blasphemy Sodomy

Label : Earache | Archiveer onder

Tormentor Erich : De eeuwige Runemagick frontman en eenmalige Sacramentum drummer Terror slaat weer toe als zijnde Deathwitch. Op dit zesde album 'Violence Blasphemy Sodomy' krijgt hij gezelschap van Slade Doom en Dan Slaughter, hetzelfde trio als op voorganger 'Deathfuck Rituals' dus. EN SAMEN GEVEN ZE GEENE EENE FUCK !! DUS GA JEZELF MAAR FUCKEN !! (originele boodschap van de band).

En als je dan klaar bent met fucken, en als je dan nog steeds wilt luisteren naar gemene, barbaarse, primitieve en in de riolen ontstaande confronterende vuist in je gezicht metal, ga dan je gang maar, het interesseert me geene eene fuck.

OK, OK, het interesseert me wel eene fuck. Want ik geef fuck nog an toe om jou, de lezer van deze review. Ik wil je waarschuwen: meestal als een band dit soort taal gebruikt en van de eene fuck in de andere valt, dan valt de muziek nogal tegen. Men kan de verwachting niet waarmaken of men heeft toch niet zo'n briljante humor. Ga maar eens na hoeveel goede bands er zijn met humor. MAAR: ondanks dat deze band met hun gefuck mij geene eene fuck kan schelen moet ik toch gewoon toegeven dat dit een behoorlijk gave cd is. Lekker eenvoudige no-nonsense death 'n thrash. Er zijn veel bands in deze fucked up wereld die hun instrumenten beter beheersen, er zijn veel bands met betere zangers enzovoorts, maar tevens hebben veel van die bands niet die fucking attitude van hop, vooruit, fucken met die geit en spelen maar. Deathwitch is de perfecte band voor op een feestje met ouwe jaren tachtig en negentig death en thrash freaks. Simpele maar doeltreffende riffs, een gore productie, standaard pompende drums, gierende solo's en een zanger die eerder lijkt te kotsen dan te zingen.

Om mijn punt nog duidelijker te maken; wat had je anders verwacht bij song titels zoals 'Blood Sucking Fuck', 'Necrosodomizer', 'Coffin Fornicator' en 'Fuck Off And Die' ?

Dus wat doe je nu?
a) laat je dit maar snel liggen?