Vader - Revelations

Vader - Revelations

Label : Metal Blade | Archiveer onder

Dennis : Twee Juni, dan is het weer zover, na operatie "Litany” en Reign Forever World” zal de Poolse tankdivisie Vader weer een strategische zet gaan maken om de wereld te veroveren middels een offensief met de codenaam "Revelations”. De 5de volledige CD van deze band rondom Piotr Wiwczarek bevat 9 compromisloze Death Metal tracks welke in ruim een half uur de revue passeren. Net als hun laatste twee CDs, zijn de mannen ook dit keer weer de Red Studio ingedoken om het ijzer the smeden en om vervolgens met een knaller van een album terug te keren. "Revelations” is ook, net als voorgaande CDs, voorzien van een supervet geluid. Alles wat je van een Vader CD verwacht zul je op "Revelations” terugvinden; van de maniakale drumpartijen van Doc, en riffs die staan als een huis tot en met de jankende en gierende solos uit handen van Peter en Mauser. Vader staat bekend als een band die veel op tour is en hard aan de band werkt. Hun positie als één van de grootste bands van het genre in Europa is naar mijn mening dan ook volledig verdiend. Met "Revelations” hebben ze wederom een puike CD afgeleverd, die deze positie alleen nog maar zal versterken. "Revelations” wordt in verschillende versies uitgebracht (Poolse/US/Europese en Japanse versie) met elk een aantal bonus tracks. Voor details omtrent dit verwijs ik u naar de website van Vader. De tour die in de herfst gepland staat ter promotie van "Revelations” zal Vader door Europa, de VS, Japan, Zuid-Amerika en Australië leiden. "Revelations” is de zoveelste zegetocht voor Tank Division Vader en voor Death Metal in het algemeen. Een album vol Death Metal geweld dat je niet mag missen!!